nuffnang ads

Tuesday, September 9, 2014

PENGUMUMAN PENTING

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

    Kepada sesiapa yang sentiasa mengikuti perkembangan blog kakuzu ini, kakuzu memohon maaf di atas kesulitan untuk membalas segala komen yang telah anda tinggalkan di blog ini. Alhamdulillah kakuzu dapat menyelesaikan kesulitan tersebut.

    Sebahagian entri - entri kakuzu yang telah dipaparkan di dalam blog ini kakuzu telah padam disebabkan atas dasar memelihara hak cipta terpelihara. Jadi kakuzu memohon seribu kemaafan di atas kesulitan tersebut.

    Kakuzu berharap agar anda terus mengikuti blog kakuzu ini. Anda boleh mengemukan soalan dan cadangan di ruang komen di bawah. Kakuzu akan cuba sedaya mana yang boleh untuk menolong masalah yang anda hadapi.

    Sejurus dengan itu, kepada sesiapa yang berminat dengan bidang PENGIMEJAN PERUBATAN bolehla menanyakan apa -apa soalan yang bermain di fikiran anda; Kakuzu akan mencuba sedaya upaya untuk mnjawab soalan anda semua.

    Sekali lagi kakuzu memohon maaf di atas kesulitan yang kakuzu hadapi selama ini. Terima kasih kakuzu ucapakan kepada anda yang setia mengikuti perkembangan blog kakuzu.

sekian, terima kasih :)

No comments:

Post a Comment

nuffnang

awak sangat cute

heartbeat.my